09 mars 2007

Håraccessoarer.

Jag skulle vilja ha varenda en av dessa söta små hårspännen.

Den vitprickiga pvc-rosetten, de rutiga spännena med hjärtan på och den rutiga rosetten i mitten kommer alla från www.asiajam.com och kostar $2,90. (De kommer alla i tvåpack förutom pvc-rosetten som är en tofs och skickas ensam).
Alla de andra spännena kommer från www.shock.se. Den lilla hårnålen med döskallen som är prydd av en liten svart blomma kostar 49:- och kommer i två-pack. Silverspännet med strassdödskallen kostar 49:- och säljes ensam. Det råtuffa rosett+dödskallespännet kostar 169:- för ett två-pack och är nog min favorit av alla dessa.

Jag borde nog nästan beställa hem några, eftersom jag kommer att ha ett kortklippt hår på måndag. (Se, ännu försöker jag intala mig att jag får handla saker). Önskar att vi inte har en Shock här, de finns tydligen bara som fysiska butiker i Göteborg och Malmö. Tråkigt.

Inga kommentarer: