21 mars 2007

Klänning med träknappar

Idag har jag varit duktig och sytt en svart klänning. Det är fickor på den och så har jag sytt på träknappar för att kunna knäppa igen fickorna. Det svarta tyget har lite mönster på sig, vilket är lite kul. Jag känner mig väldigt nöjd med den här klänningen, nog för att den är rätt enkel men den är strech och det är svårt att få till snygga sömmar i. Jag tycker dock att jag har lyckats rätt bra. Försökte ta lite närbilder, men det var inte alls något kameran ville göra. Dumma kamera. kanske tar någon bild på klänningen på sen, det är ju faktiskt roligare.

3 kommentarer:

Mickan sa...

jätte fin kläning!!Missade programmet idag. hoppas det var bra1

Sanna sa...

Tack så mycket :)
jag såg faktiskt inte heller programmet, det är inte riktigt något jag planerar min dag efter :P

Anonym sa...

Fiin fin fin :D