19 mars 2007

Marc by Marc Jacobs












Jag älskar denna man! Här nere, till vänster är han, han klär sig lika bra som han designar. Jag gillar tjejkläderna, jag gillar killkläderna. De grå byxorna är underbara, perfekt baggy.
Min stora favorit är nog spännena på bild nummer fyra (tryck för att förstora), de passar så perfekt till den t-shirten. Det är sällan man ser något vackert i ryggsäckar, lyckas man med ryggsäckar så är man nog ett geni bannemig.
För övrigt är den beigerandiga klänningen på den söta glasögonormen underbar. Ska nog ta fram mina nördbågar bara för det...

Bilder: www.style.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

om jag inte minns fel så stödjer ju marc jacobs päls och om har upfattat dig rätt var inte du slags djuraktivist förut?

Sanna sa...

jag skulle aldrig köpa ett plagg med päls och på dessa kläder finns det heller ingen päls.
mycket längre än så sträcker jag mig inte, då jag inte anser att det skulle påverka något.
det är som att jag skulle dissa jamie olivers vegetariska mat för att han ibland tillagar kött. jag har insett hur min omgivning fungerar och jag kan uppskatta duktiga designers även om deras moraliska åsikter skiljer sig från mina.

Sanna sa...

och för övrigt, varför posta anonymt? det sabbar trovärdigheten lite.