30 mars 2007

Monki!

Jag besökte Monki idag. Så mycket fint! Det var trevligt att gå runt på det mattbeklädda golvet och se på allt trevligt som hängde där. Jag hittade bodyn jag vill ha, så nu äger jag min första body någonsin. Den är svart och jättesöt. Urringad i ryggen är den, och så har den de perfekta bodyknapparna i grenen. Nu längtar jag tills det blir jättevarmt så jag kan dra på mig bodyn och ett par jeans och högklackade skor och känna mig trashsuperhet.

För övrigt fick jag höra "du är jättevacker" idag. Visserligen från någon som sagt det förut, men idag betydde det massor för mig. Tack, du som sa det. Du är vackrare dock.

2 kommentarer:

. sa...

Jag var faktiskt också där igår, jag inhandlade ett par lackballerinas. Så att jag kan showa min tatuering när det blir varmare.=) Imorgon bär det av till Budapest!

Mickan sa...

Alltid kul att höra sånt! Och ibland behöver man de mer än andra gånger:) kul att du hittade bodyn du ville ha!