08 mars 2007

Önskelista

Jag vill ha lite olika saker. Mest av allt vill jag ha ett par långa leggings/tights (alltså nedanför fotknölen-långa). Dessa kommer från Topshop och ser ju förstås fruktansvärt fula ut bara sådär. Men jag tror de skulle passa perfekt.

Utöver dessa skulle jag vilja ha en vårjacka som är snygg. Här har vi tre i lite olika stilar, jag vill självklart ha allihop. Den stiliga kavajliknande saken med den lite asymmetriska detaljen är en riktigt schysst finjacka. Skulle vara så snygg med flera av mina klänningar! Den stora fluffjackan är underbar, och skulle passa till så mycket. Den rutiga lite bombaraktiga jackan är underbar, den har snygg färgskala, underbart mönster (rutigt ÄR bäst) och en söt knytdetalj på den tuffa jackan. Perfekt! Undra vilken jacka jag går och dreglar mest över 23 mars?






Bilder: www.topshop.com


Inga kommentarer: