04 april 2007

Söt sommarhippie


Att vara lite sådär mysigt hippie måste väl alla vilja? Jag vill iallafall!
Skärp: Accessorize. Just detta är faktiskt i läder, men det är förstås ingenting jag skulle sätta på mig "på riktigt". Liknande syntetskärp kan hittas rätt lätt.
Armband: Accessorize också. Jättefina armband som kommer i tvåpack. Jag skulle nog kanske köpa två pack så man har fyra stycken fina saker att dingla runt på armen.
T-shirt: Burfitt, min dröm.
Shorts: Topshop. Riktigt söta, korta shorts. Jag älskar den klädda knappen.
Skor: Topshop. Söta, sötsöta skor som jag verkligen vill ha. Färgen är underbar och jag älskar rosetten.'

Ursäkta tomheten på höger sida, jag måste åka snart. Ska till landet och fira mammas femtioårsdag. Så ha det bra nu, jag kommer nog inte åt bloggen förns på fredag igen!

Inga kommentarer: