23 maj 2007

Lista.

Det här med listor ska tydligen hjälpa litegrann mot impulsshoppandet. Får se om jag lyckas få ihop någon lista...

1. Ett silvrigt linne jag hittat på indiska, 199:- Sjukt snyggt, jag behöver verkligen det. Okej, jag vill verkligen ha det. Fint som snus och i XL funkar det (typ) som en klänning. En klänning som är fenomenalt jätte-kort. Men ändå!
2. Solglasögon. För guds skull, solglasögon. Har iofs mina pilotglasisar, men jag behöver ännu ett par, som jag verkligen använder.
3. Skipants, leggings och/eller strumpbyxor. Svarta, gråa och bruna. Jag tycker inte om starka färger på strumpbyxor och leggings. Skulle gärna vilja ha något somrigare än dessa färger, men jag känner mig som en bäbis i de flesta vita och jag kan inte komma på någon annan färg som skulle duga.
4. Fina vardagsskor med lite klack. Har köpt ett par espadrillisar på Dinsko, men jag måste genast leta upp kvittot på dem för sulan har lossnat. Jag köpte dem jättenyss liksom. Suck. Men även om jag byter och får ett par nya så skulle jag behöva ännu ett par för att alternera lite. Trodde ellosskorna skulle bli något sånt här men de blev ju hemskickade igen.
5. Korta, enkla klänningar, typ lååånga linnen.

Det här är nog faktiskt allt jag behöver just nu. Men jag kommer säkert köpa något mer. Knasiga jag. Fast det här ska åtgärdas alldeles allra först!

Inga kommentarer: