01 maj 2007

nya skor.

Jag har nya skor. Fina fina fina skor. Tre par har jag fysiskt här och ett annat par på väg hit.
Par 1: Svarta espadrillisar med kilklack från DinSko. Hade likadana förra året fast i grönt. Perfekta vardagsfina skor, sköna som sjutton. Hittar tyvärr inte bilden på deras hemsida, men klacken är bekvämt låg, typ 6-7 cm och hela tådelen och mycket av hälen är täckt av tyg.

Par 2: Gråa lackpumps från Skopunkten. Miniminiplatåsula i ljusbrunt och såndär randig träklack. Gullig leopardmönstrad sula också, det är skoj även fast man inte ser den när skorna är på.

Par 3: Svarta lackskor från Blink. T-rem och klackar i svart. Gulliga detaljer, måste ta en bild för att ni ska förstå.

Par 4: Sötaste någonsin.

Nu måste jag fixa ett skoförvaringsplace under mitt stereobord för nu har jag ingen plats för skorna längre.

Inga kommentarer: