14 maj 2007

Skor!


Här är min lilla klack-samling, dock har jag typ tre par kilklacksskor som inte står där.

Jag älskar de bruna med dödskallar som är längst till vänster. Köpta över internet, have2have. Riktigt gulliga och ganska bekväm klack.

De svarta bredvid är asos-skorna. De är lite svåra att gå i, klacken är smal, men de är så plågsamt snygga så det gör inget!

De gråa har jag faktiskt aldrig haft på mig ute, de är lite svåra att gå i och nya. Men de är snygga som små.. as. och jag köpte dem för 149:- på skopunkten.

De sista svarta sötnosarna är samma märke som de bruna, blink. De är dock inte köpta över internet utan på en liten affär nedanför här, som nu har ett par sjukt gulliga rödrutiga i samma märke för 399:-. jag tror det blir en liten tur dit.. Ruinering, någon?

Vilka är finast tycker du?

2 kommentarer:

. sa...

Jag måste nog se dem på för att avgöra. Sanna får införa klack-vecka nästa vecka.

Anonym sa...

Me like döskallarna, and you know it :P