23 juni 2007

Date!

Något jag gärna skulle vilja göra någon gång är att gå på en riktigt date. Klä upp mig massor och gå och äta på en jättefin restaurang. Då skulle jag, i mina drömmar, klä mig såhär.

Klänning: Typisk stylish liten svart sak från Stella Mccartney/Net-a-porter. Finfina veck, snygga detaljer.
Sko: Den vackraste skon i annat utförande. Svart lack med guld från Marc by Marc Jacobs/Mrs H. Jag blir verkligen pirrig i magen när jag tittar på de här skorna, men inget slår de rosa. De här passar dock perfekt med den svarta klänningen.
Armband: Miumiu/Net-a-porter. Bryter av stilen riktigt snyggt och stilfullt.
Jacka: Chloé/Net-a-porter. Gullig form, söt till klänningen.
Väska: Jättelyxig guldväska som jag tycker passar jättebra till syftet, från Anya Hindmarch/Mrs H.

3 kommentarer:

Smartasmia sa...

Ahhh....dumma moi som har väldans dåligt med tid för tillfället..men NU är jag här igen och hälsar på:-) Underbara kollage du gör sötnosen där! Känns det okej nu efter lite "landning" från studentfester och utspring? tjipp

Anonym sa...

Snyygt snyggt, fan va sugen man blev på att dra till USA nu bara för det.

Unknown sa...

Sånn bra smak du har. :)