06 juni 2007

Litet inköp.



Idag orkade jag mig ut för att fika lite med mamma. Vi hittade ett mysigt pizzaställe, men jag åt ingenting. Struntsamma, det var inte det viktiga, det viktiga var att vi gick förbi Tjallamalla på vägen hem och, tro det eller ej!, de hade en fyndlåda! 50:- för accessoarer, 100:- för plagg. Jag hittade ett par strumpbyxor, gröna med svarta snirklar för 50:-. Jag brukar inte digga mönstrade stumpbyxor men dessa var riktigt heta. Dessutom hittade jag en liten kort röd topp, som var helt underbar. Har inget foto, så min lilla illustration får duga. Jag ska börja bli modig och ha magtröjor, det kan faktiskt vara riktigt hett och min mage vill också få lite uppmärksamhet. Magar är fint, det är dags att visa det!

För övrigt, Leontina. Jag tänkte ha den utan BH, på midsommar. Du kommer bli glad, brösten märks nästan inte. Förutom om det blir kallt. Då märks de.. mer.

2 kommentarer:

. sa...

du är bäst!

Anonym sa...

Haha, då märks de mer :P Din mage ska visas Sanna, den är så jäkla het :P