02 juni 2007

Student, student.

Jag tog studenten igår och bland alla underbara presenter fanns en provdocka och en overlock. Mamma och Mats stod för provdockan och pappa för overlocken. Jag blev knäpp-i-huvudet-glad och nu jäklar ska det sys den här sommaren.
Jag fick förstås massa andra fina presenter, och av dessa andra var favoriterna klock+örhäng+halsbanspaketet från Sara med asheta döskallar och snorsnygga jeansen från Petra, de svarta som jag fick pengapanik för och lämnade tillbaka pga de 999 kronorna de kostade. Jag hade de på mig på slutskivan igår och jag kände mig väldigt snygg faktiskt. Det är nåt med tighta kläder som verkligen kramar om kroppen och gör en medveten om vad man har.

Jag älskar alla mina släktingar och vänner som kom till min mottagning och jag kommer verkligen sakna delar av min klass och många av mina lärare. Spenderade morgonen med att skriva "tack"-mail till mina favoritlärare. Jag känner mig alldeles tom faktiskt, jag kommer sakna dem som fan.

Men men, nu har jag ju sommarlov och är stor. Det hjälper förstås!

2 kommentarer:

Smartasmia sa...

Först ett jättegrattis till studenten! Det är en hyfsat konstig känsla om jag minns rätt...med saknad och glädje blandat med ångest och tokfnatt, liksom. Och himlans finfina presenter du fick! Kanske kan beställa från fröken så småningom? Kram och tack själv för igår!

Sanna sa...

Galet konstig känsla, verkligen.
Snart kommer jag ha mitt stora klädmärke, då kan du få beställa så mycket du vill:D