18 juli 2007

Höstkollage.


Det här ska jag vara klädd i höst. Jag ska försöka med hatten men jag vet inte. Kanske bara hamnar med en gammal mössa igen, som alla andra år. Men hattar är onekligen väldigt ballt!
Klänning: Söt sak med underbar brodyr. Anna Sui/Net-a-porter.com.
Kavaj: H&M, precis en sån jag letat efter. Onlineshoppandet, here I come.
Sko: Cool sko från Asos. Tyvärr är nog klacken lite väl hög och smal för att funka på höstpromenader i verkligheten, men drömma kan man väl?
Hatt: Snygging från Go Jane. Drömhatten, jag älskar grått och den formen. Jag är en sån nybörjare på hattar, vad heter denna "modell"?
Strumpbyxor: Egentligen leggings från Miu Miu/Net-a-porter.com, men jag hittade ingen bild på ribbade gråa stumpbyxor så dessa får duga. Ni får föreställa er en liten fot längst ner (liten säger jag som har 41 i skor. En stor fot längst ner.)
Halsduk: Sötsak från Ellos. Kan lätt tänka mig den i höst/vinter.

Gud vad jag längtar nu. Ge mig höst!

1 kommentar:

Anonym sa...

holy! jag gillar skorna ^^