26 juli 2007

Skor och kavaj.

LänkEn outfit med mina nya skor och kavajen som är påväg från Ellos. Jag blev inspirerad till den här av inlägget på Linns blogg, där hon skriver om Kirsten Dunsts stil. Kirsten är cool och har man varit med i spiderman-filmerna, så kommer man alltid ha en plats i mitt spindelmannennörd-hjärta.

Kavaj: Ellos
Sko: Skopunkten. Lack är bra.
Väska: Accessorize. Fint med en liten blå väska till dessa kläder, den passar bra med jeansen och mjukar upp lite med sin söthet.
Blus: Skön slapp sak från Topshop.
Jeans: Snygg slit, också från Topshop. Jag vill ha ett par ljusa jeans.

2 kommentarer:

. sa...

Du kan du, som vanligt =) Tänkte bara ge dig adressen till han som gjort mitt halsband, om du kommer ihåg. http://www.mattin.se/, fina grejjer =)

Anonym sa...

Pft, Kirsten Dunst ville att Spindelmannen skulle dö.