08 november 2007

The Hives, the heroes.

De är så fruktansvärt ruskigt bra och The Black and White album är bara femton spår av ren lycka. Jag blir så upprymd, glad, harmonisk, energisk, vild, galen, psykotisk... Det är så här musik ska vara. Och den fjärde december. Herregud.

Jag pratade med min chef idag. Det var väldigt bra. Jag bad om att få fler tider, han gav mig fler tider. Hela mitt problem med att jag inte får jobba så mycket som jag vill och sånt tjafs, allt det berodde på ett stort missförstånd. Han trodde inte jag ville jobba, jag trodde inte jag skulle få jobba även om jag bad. Idioti, ren idioti. Men nu är saken åtgärdad iallafall, jag får jobb (=pengar) och the boss man får arbetskraft och en glad anställd.

Imorgon hoppas jag att det blir utgång eller åtminstone hemma-hos-kompis-häng. Speciellt nu när jag har skaffat mig ett ordentligt jobb, då måste jag ju nyttja den tid jag har över. Till att bli dyngrak på. Visst?

Hey, little world!

Inga kommentarer: