11 september 2008

Bläääää.

Jag är förkyld. Vilket innebär att huvudet är tungt som en stenbumling, näsan svider och nyser och hela kroppen känns seg. Utöver det så har jag skaffat nytt hormonpreventivmedel och det gör att mitt humör är helt snett. Nedstämd av ingen anledning och sånt.
Helt enkelt är det en halvtaskig kväll. Har självbehandlat med Sex and the City och tröstätande. Det går ganska bra. Tänkte sova nu och läsa lite ur Den gudomliga komedin. Om det kommer göra mig gladare tvivlar jag på, men har man plugg så har man. Fast jag tror den är bra. Bara det att jag helst skulle vilja ha inget att göra just nu. Och bara bli omhändertagen. Med tårta, kramar och fina filmer.

Nåja, jag ska inte klaga. Det kommer hit en Fågel imorn och förhoppningsvis blir det omhändertagande då.

Inga kommentarer: