28 december 2006

Inköpslista

Det låter väldigt tråkigt och gå-och-handligt men jag har skrivit en inköptslista till shoppingturen imorgon. Eller snarare en "bör och bör icke"-lista. Jag ska visa.

SKA:
(alltså sådant jag verkligen SKA köpa av olika skäl)
T-shirts
Strumpbyxor

KAN:
(sådant jag inte behöver bli arg på mig själv för, ifall jag kommer hem med dessa i påsen)
Jacka
Skor (ej supervintriga)
Väska

FÅR EJ!
(spöstraff om jag böjer denna regel)
Vantar, halsduk, mössa, sovplagg, icke-speciella underkläder (jag älskar underkläder, så jag kan inte riktigt dra en supertjock linje över dem. Jag känner mig själv för väl, helt enkelt.)
Även allt annat som jag inte känner direkt att "Det här kommer jag använda!". Jag är trött på att ha massa saker liggandes i garderoben som jag ändå inte gillar.


Så, nu är min lista fin och lagom klar och den ska tas med ut imorgon. Längtar tills det blir imorgon, då blir det nya t-shirtar att göra roliga tryck på, falafel och massa runtspringande. Inte att förglömma att jag äntligen får träffa världens bästa vän också! Det är nog det bästa faktiskt..

1 kommentar:

Unknown sa...

hehe
Du och underkläder är en farlig och rolig kompination. ;)