28 december 2006

Magic Bullet + Sanna = Käääärlek!

Eftersom jag fick en Magic Bullet (okej, det är inte en riktigt tv-shop-Magic-Bullet, men det är samma saker med. Enda skillnaden är att det inte står Magic Bullet på min.) i julklapp så har jag njutit av en hel del nya påhitt i köket de senaste dagarna. Jag har gjort salsa, milkshakes (med jordgubbar och choklad. Tillochmed en och en annan polkagris fick följa med i svängarna.) och nu senast, en apelsin och jordgubbsdryck. Jag gjorde apelsinjuice med juicepressen, sen mixade jag två isbitar och ett par frysta jordgubbar med juicen. Det blev en tjock, iskall dryck som är riktigt, riktigt god! Den kanske kan jaga bort min förkylning med all c-vitamin (hoppas hoppas!)

Nu vill jag sy något, men jag orkar inte. Dumma förkylning!

Inga kommentarer: