17 mars 2007

Basutflykt.

Var på stan för att shoppa lite idag. Det slutade med ett stort svart armband från KappAhl, för bara 29:-, tre t-shirts från H&M; en svart, en vit och en grönbrun för 133:- sammanlagt och lite nagelprylar från Kicks. Det var en fil med fyra "lägen", grovfilande, finfilande, på-nagelytan-filande och glansyta, ett mavala-lack i färgen Las Vegas, ett topplack och en sorts baslack+fiberlack för starkare nagel.
När jag kom hem var jag uttröttad i hela kroppen och satte mig ner och gjorde en liten manikyr. Jag tog bort alla nagellacksrester från naglarna, filade och glansgjorde, oljade in naglar och händer, torkade av och satte först på fiberförstärkaren, och sen bas+lack+topp. Nu är mina naglar jättefina och mörkt röda. Det piggar ju upp lite mitt i all megaförkylning och hosta.

(Något som piggar upp nästan ännu mer är förresten att jag har beställt ett par jättesöta skor från asos. Nu ska jag vänta och hoppas att de kommer så fort att jag blir glatt överraskad.)

3 kommentarer:

. sa...

sannapanna, du kommer blända mig, och alla andra, om du går runt i de där.

. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
. sa...

Självklart är bländningen en bra sådan =)