06 mars 2007

Ellos-vill-ha.








Nu är det ellos tur att bli genomsökt efter fina kläder och accessoarer. Och om man kan hitta fint där! Man får leta lite bara.

Supersöt bikini, ca 80:- för byxan och ca 130:- för överdelen, drygt 200:- för hela setet alltså. Definitivt värt det!

Jättesnygg skjortklänning för det trevliga priset 249:-. Nästan så jag hoppar på och beställer den. Finns även i en småblommig variant, men den är inte riktigt lika snygg tycker jag. Jag gillar den somriga safaritouchén.

Den blåa klänningen med knyt i halsen är nästan lite väl bondromantisk för min del, men jag kan inte låta bli att vara lite småförälskad ändå. Och den är definitivt värd sina 249:-.

Sötnosig blommig jättesomrig klänning som nästan gör mig galen pga det galet låga priset, 149:-. Jag vill ha den, nu, genast! Det enda som retar mig är spagettistrapsen, men på vissa kläder funkar det. På andra är det vidrigt. Den här klänningen hör tack och lov till kategori A.

Väldigt söt vit sommarklänning som dock måste matchas rätt för att inte kännas väldigt nattlinnig. 299:-

Supersöt svart ballerinasko! Vill ha, självklart. 269:-, inte mycket. Jag gillar ballerinaskor som ha detaljer och är lite extra, vanliga platta tråkballerinor är inte riktigt min grej. Inte just nu iallafall, man kan ju alltid ändra sig.

Söta silvriga skor för 329:-, knappast någon förmögenhet. Silver är som sagt min grej just nu (och typ alla andras också).

Ska nog ta och beställa lite grejor nu. Bara för det...


Bilder: www.ellos.se

Inga kommentarer: