13 mars 2007

Jag och Leontina gör skolan lite roligare.



Tråkigt att Leontina ser sjukt kul och spännande ut medan jag själv ser ut som årets tönt. Lägg dock märke till att mitt hår matchar skolans röda inredning. Det om något är coolhet! Typ..

Iallafall, jag har mina nya kläder och min New York-väska. Leontina vet jag bara att hon har Converse (riktigt balla med broderier och krafs på) och en Hopeskinnjacka som hon säger är blå, som jag påstår är grå. Leontina är rolig, för hon är den enda i skolan man kan prata kläder med. Killgänget som är de andra vännerna pratar bara rollspel, rollspelsdatorspel och lajv typ. Nördiga typer de där.

Nåja, nu ska jag nog börja fixa budgetönskeoutfiten faktiskt. Det börjar bli dags, snart har den första försvunnit från förstasidan.

Inga kommentarer: