13 mars 2007

Utmaning

Jag har, lite halvt och jätteslappt, blivit utmanad av Leontina att skriva den här listan som väldigt många bloggare har fyllt i nu.

Detta är reglerna:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. (Utöver detta ska man utmana sex andra att skriva, men det kan inte jag för jag vill inte. Hah!)

1. Jag har nästan fått orgasm av en låt (introt till Foo Fighters - Have it all)

2. Jag kan få ryck ibland, och sätta på musik och dansa runt helt vilt (alltså, helt vilt!) för att sedan bara sätta mig och fortsätta göra vad jag höll på med.

3. Jag får aptitförlust ibland. Kan sitta och precis ska börja äta, men då mår jag så illa att jag inte kan äta och bara får kväljningar istället. Detta trots att jag aldrig har haft något som liknar en ätstörning och ser mat som något helt underbart. Det spelar heller ingen roll vad det är, det kan vara min favoriträtt, men ändå blir jag så. Händer ofta när jag är riktigt, riktigt hungrig också.

4. Jag har skickat ett mail till Millencolin, som jag fick ett svar på!

5. Jag brukar ha väldigt detaljerade fantasier om oftast våldsamma saker, som att människor gör mig illa och jag hämnas väldigt starkt. Jag har alltid varit väldigt stolt och när jag var yngre hamnade jag i slagsmål lite då och då för att någon gjorde mig eller min bästa vän ledsen eller förbannad.

6. Jag litar aldrig på någon annan än mig själv. Om någon t.ex. ska laga något och säger att det inte funkar, då tror jag dem inte förns jag själv har testat och fått bekräftat att det inte fungerar.

Nu kan ju alla som tycker listan är skoj göra en egen. Det är ganska kul faktiskt.

1 kommentar:

. sa...

Ah, du har rätt det var en slapp utmaning av mig =)