09 mars 2007

SeeByChloé-klänning!

Dessa skönheter skulle jag gärna äga, men tyvärr är de flesta av plagget på bilden hutlöst dyra ( för min nuvarande plånbok finns det tyvärr ingen plats för varken Stella McCartney eller Chloé, även om jag gärna skulle uppskatta en påhälsning av de båda.)


Den fantastiskt fina linnejackan kommer från Stella McCartney och finns att köpa på www.net-a-porter.com för det (o)trevliga priset 560 Euro.

Klänningen är en SeeByChloé och finns också på net-a-porter för 289 Euro (börjar tänka att det är billigt bara för att jag surfat så mycket på net-a-porter och sett vad man kan hitta för pengahungriga klädstycken).

T-shirten kommer från Petit Bateau och kan inhandlas på shopaholic.se för 249 kronor. Inte så farligt, på riktigt. De ska dessutom vara väldigt fina i kvalitet, något som bland annat Hotspot intygar på sin blogg (http://hotspot.webblogg.se/1173033945_day_and_night.html).

Skorna är från asos clearance och kostar då bara 268 kronor, men finns bara i storlek 36. Jag kanske skulle få i några centimeter av min fot, men sen skulle det ta stopp. Så går det när man har 40/41 i skor...

Armbandet är också från asos och kostar 119 kronor.

Nagellacket är Chanel Black Satin och kostar runt 200-lappen, men ska tydligen både täcka och hålla riktigt bra.



Det var allt för ikväll. Mitt internet är så instabilt att jag inte orkar kämpa mot det längre och går och lägger mig framför teven istället. Borde snart gå och sova, ska ju faktiskt jobba imorgon.

Inga kommentarer: