11 mars 2007

Vivienne+Stella=Sant!

Den här galet snygga jackan kommer från Vivienne Westwoods Anglomania och kostar 484 euro på net-a-porter. Den passar så perfekt med en kort, lite skirare klänning och därför vill jag ha Stella McCartneys 595 euros-klänning till, också den från net-a-porter. För att fortsätta på Viviennes punkiga stil så är ett nitarmband från asos den perfekta budgetaccessoaren, för bara 89 kronor. Är den inte lite CCSkye-lookalike?

Den söta väskan, också den från asos, bryter av det tuffa lite med sin söta rosett, 223 kronor. Inte i skinn, vill jag tillägga!

Halsbandet är ett CCSkye-halsband och kan köpas från kyssjohanna.se för 1075 kronor. Det finns i guld också, lite dyrare, men jag tycker silver är så mycket snyggare!

Skorna är Jimmy Choo och således dyra, 380 euro. Riktigt coola är de men antagligen inget för mig för de är ju läder, tyvärr.

Lacket är samma som igår, Chanels Black Satin. Svart nagellack är ju ett måste till den här outfiten, tycker jag. Ett klarrött hade varit ballt också, kanske Essie Big Bag Theory?


Om jag fick önska något i detta nu så skulle det vara den här outfiten. Den är så sjukt ball och jag vill ut och visa benen och svänga runt lite. Inte nödvändigtvis på krogen men någon annan rolig stans!


Nu när jag känner ett sånt sug, så ska jag nog försöka leta upp och göra en budgetvariant av den här. Det skulle ju vara rätt kul, faktiskt. Fast jag orkar nog inte ikväll...


(Ps. Jag längtar tills imorn, då blir min hår äntligen som jag vill ha det!)

Inga kommentarer: