08 april 2007

Elevenönskelista.

Nu har jag upptäckt Eleven.se också, en schysst sminkaffär på nätet. Så här måste jag förstås skriva en liten önskelista gällande de produkter jag än så länge har upptäckt.
1. Ett borstkit med högkvalitativa syntetborstar. Väldigt kul med riktigt bra syntetborstar, men tyvärr är 590:- lite för mycket för mig just nu.
2. Jag vet inte riktigt var jag står på highlighters än, det ger mig fjortis-med-glansiga-kinder-vibbar men den här fångade min uppmärksamhet av någon anledning. För highlighters rätt applicerade borde ju ge ett superfräscht utseende, och vem vill inte ha det?
3. Mascara i tubform, behöver jag säga mer?

Den där listan får duga för ikväll. Eleven märker förövrigt ut vilka av sina produkter som är "cruelty-free". Sådant bör uppmuntras!

Inga kommentarer: