09 april 2007

Sjuttiotalet vägrar lossna.


Jag vet att de senaste outfitsen har varit hippie, bohem och så nu, nåt liknande med högmidjade(?), utsvängda jeans men jag har totalt fastnat i 60-70-talet. Ni får stå ut ett tag till.

Jeans: Sjukt balla från Topshop. Jag vet inte varför jag helt plötsligt har omvärderat mina åsikter om dessa sorters jeans, men jag vet att en slant från min kommande lön antagligen kommer investeras i ett par av dessa.
Skärp: Tyvärr i läder, från Ellos. Riktigt sött med ett sådant skärp som drar ännu mer uppmärksamhet till midjan.
Ring: Sötnos från Asos. Älskar de stora enstaka ringarna som verkade uppskattas "då". Ge mig massor, jag har bara en.
Väska: Fenomenalt mönstrad från Accessorize. Vita blommor på brun bakgrund, alla verkar tycka detta är fruktansvärt, jag å andra sidan älskar det.
Blus: Söt liten sak från Ellos. Självklart instoppad (vad är annars meningen med midjan, liksom?)
Armband: Nästan lite för tunt, från Asos. Jag diggar när armbandet hänger mot handledsknölarna, så där avslappnad. Jag (eller ja, mamma) har ett nästan identiskt. Hon hade det undanstoppat och bortglömt under bänken i badrummet, så jag antar att hon tyst går med på att jag använder det.
Skor: Söta espadriller från Ellos.

Detta, eller iallafall något liknande, ska jag ikläda mig i sommar när bästa vännen och jag ska ha temafest på stranden. Jag längtar!

Inga kommentarer: