10 april 2007

Hög midja med detaljer.

Mysiga kläder som man faktiskt skulle kunna ha rätt snart.

Byxor: Topshop. Riktigt coola med den höga midjan och alla knappar och skärp och fickor. Jag tror att jag är lite smått förälskad, men inte så mycket att jag kommer föredra dessa framför de högmidjade jeansen i förra outfiten.
Linne: Också Topshop. Enkelt baslinne.
Väska: Sjukt söt från Accessorize. Jag vill ha den, jag vill ha den nu. Tyget, handtaget, detaljerna!
Skor: Tuffa från Stella Mccartney, bild från Net-a-porter.com. Jag tycker att de är så fina!
Kofta: Marc by Marc Jacobs, också denna bild från Net-a-porter. Den är så söt med sitt grova mönster och korta ärmar. Jag skulle vårda den som ett barn om jag ägde den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Höga byxor igen? :D De var jävligt snygga faktiskt.