19 april 2007

Flummig t-shirt.

Som ni ser så kan jag inte riktigt släppa sjuttiotalet, men nu kommer det i en något uppdaterad, svartvit-med-färgklickar-version.
T-shirt: Forever21. Synd att man inte kan handla därifrån, för den är verkligen ball. Jag som inte brukar digga färgstarka saker har verkligen fallit för den här.
Jeans: Topshop. Dock är dessa lite väl lösa längst ner, jag hade gärna velat ha ett par som svängde in lite längst ner, men det avhjälps genom att putta ut slutet av byxorna ur bilden.
Skor: Supersöta från Dinsko, men jag gissar att kilklacken är sådär smal därbak och jag gillar inte det. Kilklackar ska vara klumpiga, punkt slut.
Armband: De översta tre sammanhängande armbanden och det tjockare, mönstrade under dessa kommer från Forever21. De understa i två färger (som matchar skorna) kommer från Accessorize.


Jag önskar mig lite nya kläder. Och jag vet, jag behöver verkligen inga, men man får väl önska ändå?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag har kollat på de där skorna :) Jättefina.

Mickan sa...

t-shirten var skit snygg! Härligt vårig