19 april 2007

Inaktivitet, jag vet.

Jag ber om ursäkt till alla trogna läsare (läs: Sara och Leontina) för att jag inte uppdaterar, och när jag väl uppdaterar så är det endast med bilder på snygga människor (typ). Jag har dock inte riktigt någon lust att göra en outfit eller surfa style.com och leta upp några nya favvodesginers, eftersom jag är trött och jag har dåligt med tid. Jag prioriterar annat, snarare, till exempel att få min jäkla mp3spelare att funka. Den vill inte. Alls.

Aja, nästa vecka får jag min dator iallafall och idag fick jag borstarna från eleven.se (snabb frakt, yes!). De är mjuka som Daddels mage (mitt marsvin) och jag är alldeles glad. Och de är förstås alldeles syntetiska, så inga riktiga Daddelmagar har kommit till skada.

Nu, mp3meck med senare stereolyssnande.

3 kommentarer:

. sa...

Jag är faktiskt också en ytterst trogen läsare! Du är favvo

Sanna sa...

Förlåt! Jag ändrar genast:D

Anonym sa...

Me like your blogg anyway