21 juli 2007

Ännu mer höst.


Det var länge sedan jag såg en såhär fin klänning, och den är ju gjuten för höstmys!
Klänning: Sötnos i djupgrönt från McQ/Net-a-porter. Fickorna gör mig galen, jag älskar färgen och tygets skimmer. Jag vill verkligen ha den här klänningen på riktigt.
Stövel: Fin stövel med snygga detaljer från Topshop.
Ring: Cool cocktailring från Kenneth Jay Lane/Net-a-porter. Så stor och kaxig, den skulle jag inte tacka nej till. Och den höstiga swarovskikristallen i mitten gör sig utmärkt till den gröna klänningen.
Kofta: Mycket fint med huva på stickade tröjor, denna kommer från Ellos och skulle vara min redan ifall det inte var ull i den.
Väska: Ruskigt fin från Asos. Funderar faktiskt på att köpa den, 268 kronor är ett överkomligt pris för en gudomlig väska.

1 kommentar:

Anonym sa...

underbar klänning! :)