02 november 2007

Godmorgon.

Det här med blogg är verkligen underbart. Jag får skriva vad jag vill, lägga upp vad jag vill och bara ha ett fint kreativt utrymme för mig själv (och tillochmed där andra finns och tjyvtittar).

Idag är det finfint väder och jag ska ut och gå. Jag har bestämt att jag ska ut och gå trots att jag haltar. Skulle må ungefär som en spyhink ifall jag slösade bort dessa vackra solstrålar på att sitta inne och ha ont i knät. Nej, för att vara lycklig måste man ibland trotsa smärtor, trötthet och allmänt otagg. Idag är det bara smärta som hindrar mig och ärligt talat, större än lite ont måste min motivation ändå vara. Med lite Hives i öronen (haha) och varma halsdukar kan man göra det mesta.

Senare idag kommer förhoppningsvis ett litet Jessica Stam-kollage. Åh, den skönheten...

Godmorgon, god dag och hej på er allihop.

Inga kommentarer: