04 november 2007

På tal om hår.

Jag har ett problem. Jag har fönat håret nu, det är rätt fint och ligger rätt och hela kittet. Så tänkte jag att jag skulle gå ut. Genast inser jag en av anledningarna till varför jag alltid slänger upp allt hår i en tofs. Hörlurarna. Det blir pannkaka av hela frisyren när man har de på sig annars. Och jag går inte utanför dörren utan dem. Finns ingen mening att gå någonstans om man inte har musiken med sig, ungefär. Så nu blir det mupp av allting ändå, trots att jag var så duktig och gjorde håret fint.

(Jag har inte påstått att det var ett problem med någon sorts vikt eller relevans för andra. Jag sa bara att det var ett problem.)

2 kommentarer:

Smartasmia sa...

Ahhh...vårt ständiga problem...detta hår:-) Fast fröken har en finfin frisyr - med eller utan hörlurar anar jag. Sorry för länge mellan mina kommentarer, men nu kommenterar jag igen. :-) Och jag gillar nåldynan nedan.

Sanna sa...

Tack så mycket du :)
Nåldynan är söt, min mamma hade en likadan (fast med annat tyg) när jag var liten. Så jag var ju tvungen att ha den. Hon fick sin av sin mamma och jag fick min av min mamma. Perfekt och finfint och allt sånt !