15 november 2007

Trötthet.

"Hon drar från höften och skjuter vilt omkring sig. Som värsta Lara Croft."

Jag är fruktansvärt trött just nu. Gick upp fem imorse, jobbade 7-16 och snilleblixtade (not) mig sedan ut på stan i två timmar. Nåja, den här obehagliga känslan kan iallafall lösas med sömn och det är det inte allt som kan.

Dagens höjdpunkter:
-När pennan jag skulle skriva med gick sönder. Det såg så roligt ut, fjädern bara "sproiing" och så flög allt åt olika håll.
- De fina tankarna jag tänkte på vägen till jobbet
- Den schyssta kunden som slet upp sin delicatobollsförpackning och bjöd mig på en (jag blev väldigt glad)
- Den trevliga kunden som sa det där kursiva där uppe. Han är alltid rolig att ha.

Lågvattenmärkena:
- Den dumma gubben som snackade skit om mig på osvenska, så jag inte ens hade en chans att fatta vad det var han sa.
- Ont i fötterna!

Jag vet att det var mycket fler saker under höjdpunktskategorin, men just nu kan jag inte komma på exakt vilka det var. Men iallafall, bortsett från den förlamande tröttheten, så känns det som att det har varit en väldigt, väldigt bra dag idag. Om jag löser problemet som kallas "helgen" bara. Vi skulle gått ut, men det verkar skita sig. Så vad sjutton gör jag nu? Jag får panik om det ska bli en hemmasittarhelg. Det är jag inte alls upplagd för.

4 kommentarer:

. sa...

Kom hit vettja! =D

Anonym sa...

roliga kunder ni har där. För du jobbar väl på axfood eller?

Sanna sa...

Ja, på axfood är det jag jobbar. De är assköna. Och jättedumma ibland. Men mest är de snälla :) Det finns tillochmed en som är skitsnygg. Fast det är som sagt bara en...

Sanna sa...

Leontina: Det skulle jag mycket gärna göra om det var enkelt. Var du en tunnelbanestation bort skulle jag redan bo där och dra med dig på utförsäljning imorn. Nu får jag nöja mig med mamma (och det är inte fy skam det heller).