17 december 2007

Häng med mig nu.

Nu ska jag krångla in mig i skit gällande sex, patetik och min egen förträfflighet. Det blir siffror, tillochmed, så polera glasögonen noga.

Jo, jag har insett att min brist på sex inte beror på att jag är patetisk utan för att jag helt enkelt är kräsen.
Såhär: jag och min syster satt häromdagen och pratade om snygga killar och allmänna siffror kring fenomenet. Vi kom fram till att det finns (löst) trettio snygga tjejer på varje snygg kille och att det går ungefär tretusen fula killar på en snygg (den sista siffran stod jag för, min syster är för snäll och sa att hon inte ville kalla folk fula. Jag är däremot djävulen, det vet vi alla, så jag kan gladeliga skandera ut att det går en jävla massa bottenskrap på varje guldkorn). På grund av detta är det svårt att knulla. Enligt mig, syster var mer inne på "man får väl nöja sig då", men jag är inte lika välvilligt inställd till att sänka standarden och släppa in någon random med utstickande näshår och armsvett.
Nå, angående min teori om att jag är kräsen och inte patetisk, så handlar det om vilken av sifforna man lägger sin vikt vid och var i dessa trettio tjejer man passar in. Och eftersom jag tycker att jag är alldeles fantastiskt underbar så tänker jag inte gå med på att jag inte får knulla för att jag är för ful för att passa in i den här trettio-cirkeln. Jag lägger istället min vikt vid att tretusen fula på varje snygg är en jävligt oskön balans och att det är därför jag aldrig får vad jag vill. Just för att jag inte nickar glatt och slänger av mig trosorna för att random #58 bjuder mig på en drink och blinkar lite med sitt skeva öga, medan han smeker mitt lår och slänger lite med sitt flottiga hår (jag är i julrimstagen, förlåt).

Och ja, utöver att vara kräsen så är jag rätt ytlig.

4 kommentarer:

. sa...

Sure, det kanske är trevligt just den stunden det hela inträffar, och det oftast på grund av att alkohol är inblandat. Men fan, hur kul är det att se denna person nästa morgon/någon vecka senare och tänka "Vad i helvete tänkte jag med"?
Att äcklas?
Att inte behöva känna så är värt långt mer än att vara utan sex. Jag vill vara stolt, inget annat.

Anonym sa...

Ouch!
Tänk dessutom om den killen på tretusen är värdelös i sängen? Ni tjejer har det inte lätt.

Som tur för mig heter ju sista utvägen "bonde söker fru".

Sanna sa...

Precis. Man vill kunna känna "yes!" när man tänker tillbaka så situationen, inte "ge mig en hink!".
Sex är enormt trevligt, men med fel kille är det ändå inte värt ett jota.

Och herr mullsjö, du har helt rätt. Kan de skaffa en instruktionsbok eller nåt, så svårt kan det väl inte vara? Du skulle dessutom göra succé på "bonde söker fru", de där brunstiga fyrtioåriga tanterna skulle vara all over you. Sexigt värre :P

Anonym sa...

seriöst, om Coffe är med i bonde söker fru så skriver jag till dig :)