15 december 2007

Skit.

Jag har nya byxor. Jag har en bra hårdag (det händer fan inte ofta) och jag känner mig rent allmänt fett snygg och jävligt bra.

Och så är jag dömd att sitta inne och ruttna istället för att gå ut. Bara för att ingen jag känner har lust att gå ut. Kul.

På denna jävliga tid har jag iallafall hunnit komma fram till att tröstätande=ingen tröst för man mår så illa efteråt, det enda som är bra med growl-metal är trummorna eftersom de är snabba och hårda (growlande är inte alls najs, gitarrerna är överdistade och ska typ "låta läskiga" men låter bara fult och basen är ganska gömd), jag är tydligen någons sugarmommy och jag är fortfarande kåt, trots att jag är mätt och sur. Tänka sig, det var ju oväntat.

Nu ska jag gräva i lite kiss och tidningspapper. Finaste marsvinet behöver en bur att matcha, inte en bajsfylld helveteshåla. Så.. Nytta gör jag ju iallafall. Ibland.

Inga kommentarer: