15 januari 2008

Det lät ju bra.

Det där jag skrev i förra inlägget. Att instängdheten blir mer uthärdlig, som polkagrisrandiga fängelsegaller... Det kan ju omöjligt stämma. Om man är instängd blir det väl extremt outhärdligt att ha polkagrisrandiga pinnar tre centimeter från ansiktet hela tiden? Man skulle ju bli yr och förvirrad och antagligen helt psykotisk i slutändan.

Nåja.
Jag sov till arton minuter över tolv idag. Inte bra. Jag är helt tung i huvudet och vill inte göra något alls. Tur att jag ska på bio ikväll med syster. Egentligen behöver jag komma ut i världen innan dess.Ta en promenad eller något. Men det är så svårt att komma iväg, så lätt att sitta vid datorn och surfa, mysa i fåtöljen.

Jag skriver egentligen bara det här för att ha något att göra. Så jag ber om ursäkt om det är för tomt. Kanske borde tagit upp den riktiga dagboken istället, den läser ingen i.

If god's on the left, I'm sticking to the right.

Inga kommentarer: