04 mars 2008

Hittade ett foto

Jag hittade ett foto inklämt bakom några filmer i min dvd-hylla. Ett foto som ett, jag antar att det är rätt uttryck även om det låter som att det innehåller alldeles för lite ogillande, ex har tagit. Det är, eller snarare var, jag på bilden.
Nu är den sönderriven och slängd och jag funderar på ifall han fortfarande läser min blogg.

Om han gör det hoppas jag att han tar till sig all skit jag skriver om honom. Bara så ni/han/du vet.

("Man ska inte snacka skit om sina ex." Säger folk. Jag säger att jag har all rätt i världen att säga vad fan jag vill om idioter som är äckliga svin. Som jag hatar. Blä.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart som fan man ska snacka skit om sina ex, vad skulle jag annars göra med min fritid? Nej, skämt åsido. Ja hjälper dig gärna att snacka skit, om du hjälper mig :)

Anonym sa...

Det var jag som sa det alltså, Sara. The Sara... (the one and only typ..)

Sanna sa...

Bra! Då säger vi så :) Skitsnack it is.