25 augusti 2008

Duktighet.

Idag har jag varit duktig. Jag har varit ute i skogen och sprungit, var ute i 45 minuter och joggade/gick snabbt/gjorde 100 situps och 60 (eller 80, minns inte) rygglyft och lite armövningar. Och jag gjorde det trots att jag var väldigt trött och egentligen ville lägga mig i soffan och glo på SATC. Nu sitter jag här ändå, men med gott samvete och trötthet i musklerna.

Förutom tränandet så har jag faktiskt gått upp tidigt (7:00 trots att jag inte behövde gå upp förrän 10:00), sytt klart en (lyckad) tunika, varit på universitetet, träffat mamma och ätit lunch, burit saker åt mamma som har ont i armen och... Ja, det var nog allt. Så nu ska jag slappa framför SATC och datorn, titta lite bloggar och snart käka. M-m-m.


(PS. Jag är fantastiskt jättekär och väldigt lycklig.)

Inga kommentarer: