31 oktober 2008

Chokladbollar; because I'm worth it.

Jag förvirrade mig när jag läste schemat för det där nya träningsstället och det visade sig att det inte var några "gruppklasser" idag. Dessutom var det för sent för att kunna få en instruktör till gymmet, så det sket sig. Där stod jag i träningskläder, med en packad kasse (vatten+skor), redo att gå, utan någonstans att gå. Men jag tog tag i besvikelsen och gav mig ut och sprang. Sprang i 20 minuter, sen när jag kom in gjorde jag 200 sit-ups, 150 rygglyft och 120 ... höftlyft? Mycket rolig övning som jag hade förkunskaper för.
Så efter att jag dessutom städade hela mitt hus och diskade all min disk och tog en väldigt lång genomkörardusch gjorde jag ett helt lass chokladbollar. Detta för ungefär fyra timmar sedan och jag har bara ätit en enda boll än så länge. Här gör man chokladbollar så det skulle räcka till en fembarnfamilj och är sen så upptagen med att sy att man inte äter dem. Aja, jag kom väldigt långt på klänningen iallafall, men nu är jag alldeles slut i ryggen och behöver sitta ner ett tag. Ska nog klämma ner några bollar till "i processen".
Mmm...

Bild: flickr.com

Inga kommentarer: