01 november 2008

Morgonsysslor.

Denna morgon har varit helt underbar. Vaknade med ett stort leende på läpparna. Sängen var så skön, drömmarna intressanta utan att vara hotfulla och jag sov som en stock hela natten. Kände mig tillfredsställd när jag vaknade, som att sömnen inte var en passiv dötid utan en väldigt bra älskare. Sen gick jag upp, gjorde mitt vanliga te och sydde klart klänningen jag började på igår. Den blev riktigt bra, för övrigt. Inga slarvfel, inga missberäkningar. Jag blir bara bättre och bättre på det här. De senaste tre klänningarna jag har sytt har blivit så sjukt bra. Favoriter alla tre. Och de två tunikorna jag sydde innan dess är favoriter och skitsnygga de också. Sen sydde jag en kjol där någonstans också, men den blev helt kass, på grund av slarv och dålig planering. Men fem av sex är inte helt fel.
Nu ska jag ta en chokladboll och kolla igenom mina fotografier.

Bild: flickr.com

Inga kommentarer: