08 januari 2009

Kamomill?

Det finns en reklam på teve som gör mig alldeles galen. Varje gång jag ser denna idiotiska produkt vill jag kasta något på skärmen. Det är den här fruktansvärt puckade idén med parfymerade trosskydd. Trosskydd i allmänhet marknadsförs som något man ska använda varje dag mot flytningar, men sanningen är att alltför flitigt användande av trosskydd ger flytningar, och kan även ge värre saker, eftersom trosskydden gör att underlivet inte kan andas. Tänk själva, det ligger helt tätt mot underlivet och de flytningar man ska "skyddas mot" stannar liksom mellan skyddet och fittan vilket leder till en fuktig, instängd miljö. Inte bra. Och sen att man ska göra saken ytterligare värre genom att hitta på något så fantastiskt jävla dumt som parfymerade trosskydd! Det står till och med finstilt i reklamen något i stil med: "du som har känsligt underliv ska välja en annan produkt". Vem har inte ett känsligt underliv? Det är ju precis det som är grejen med fittan, den är känslig. Det är absolut inte rätt plats att trycka upp massa parfym! Det är så dumt att jag knappt kan uttrycka mig. Dessutom, fittor är fittor. De luktar som de gör, det är inget fel med det. Jag undrar om vi någonsin kommer att få se små parfymerade påsar för pungen, för att pungen ska lukta lavendel? Det låter så dumt, men sanningen är att trosskydd med kamomilldoft är minst lika idiotiskt, men vi kvinnor ska ju inte vara kvinnor, inte låta det naturligt "kvinnliga" finnas åtminstone. Mensreklamens mens ser ut som tandskölj, vi ska parfymera fittan, tjejer låter bli att bajsa hemma hos killen de dejtar (eller t.o.m. sin pojkvän sedan länge) för att "tjejer gör ju inte sånt".
Jag hatar det här. Mens ser ut som blod (ibland med klumpar, ibland brunt), fitta luktar fitta, och tjejer bajsar lika illaluktande som killar. PUNKT!

3 kommentarer:

Håkan sa...

Det tog mig ungefär två månader innan jag kunde bajsa i min och Josefins lägenhet. Tänk om hon hade hört!

Sanna sa...

Var bajsade du då?
Jag skulle blivit galen. Bajsade hemma hos Tobias första dagen jag var där. I'm a man (nåja), not a machine!

Håkan sa...

Vi jobbade ju olika tider, så ibland kunde jag sitta på min tron, ostörd, som gud vill ha det.