23 november 2009

Utdrag.

Jag lagar jättegoda middagar, läser mycket (American Psycho, så bra. Så sjuk, så äcklig och så bra). Använder mina egna klänningar och kommer på mig själv med att ha ingående sexfantasier på lektionerna i skolan, pendeltåget hem och när jag sitter och väntar på saker rent allmänt. Håller städat här hemma, trivs som fan i mitt nyfixade syrum och är stolt som en tupp över mitt 1.8-resultat på högskoleprovet. Träffar vänner, pratar med mamma, spenderar timmar i telefon med söstra mi. Har varma kläder på mig utomhus, äter riktigt goda frukostar och sover gott om nätterna. Tar vara på de små vackra sakerna i livet. Har jätteroligt i skolan, lär mig massor och pratar mycket med de söta tjejerna i klassen. Känner mig som en del av något. Tandtrådar varje kväll, tar oftast med mig paraplyet även om det inte regnar ute och har varma sockor på fötterna, varje dag.

Inga kommentarer: