17 februari 2010

Musik.

Jag håller på att lära mig massor av ny musik. Det började med att jag började lära mig en ny person, som i sin tur hade många bra idéer på vad man kan utsätta sina öron för. Och nu går det lite av sig själv, för det är väldigt roligt att utforska detta enorma universum som musikens värld är. Den här veckan-och-en-halv har jag upptäckt att jag gillar Joy Division, en del låtar av Radiohead (men jag har inte gett de all tid jag ska, än), att jag faktiskt, faktiskt, faktiskt taggar till lite av att lyssna på Prodigy (vem trodde att det skulle någonsin skulle kunna hända?).
Just nu lyssnar jag på Muse. Och tror att jag nog tycker om det också.

Jag älskar Spotify. Det finns så mycket att undersöka, upptäcka och lära sig att älska!

1 kommentar:

Saris sa...

Muse=bäst! Sara älskar muse. Sara älskar muse konserten hon var på i höstas. Slutsats ---> Sara+Muse=Sant