16 november 2007

Dagens detalj?




Jag lägger ju aldrig upp "dagens outfit" (av många anledningar, en av dem för att det oftast är alldeles sjusärdeles tråkigt (milk stort undantag), en för att jag inte har någon kamera osv), men här är jag. Eller ja, min mage. Och min kjol och mammas skärp och en klänning från AA. Och dåligt nagellack. Men jag tyckte det var fint iallafall. Och bloggen är ju min egna lilla whiteboard, så ni får snällt låta mig hållas eller vandra vidare till andra (typ milk). Såja.


Och den här tröjan är söt (jag har snott den av pappa). Den har knappar och en fin krage. Och så är den ju bäst bara för att den är pappas också. Såklart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

milk? Vem är milk?

Sanna sa...

Detta är milk

http://imilk.blogg.se/

hon e min bloggfavvo den här veckan.

. sa...

Jag saknar dig. Du är så fin.

Sanna sa...

Jag saknar dig med. Varje gång jag ser en termosmugg eller en tjej med blond page så brukar jaga alltid reagera: "Leontina ju!" men det är ju inte du..