13 november 2007

Galenskap.

"They say the definition of madness is doing the same thing and expecting a different result."


Alltså är jag lite smågalen när jag sitter och tar kort på mig själv med min webkamera.

Nu snöar det igen. Det var en paus på någon timme men nu har det satt igång igen. Jag är skitnöjd. Det är superfint, jättemysigt och rätt så skoj med snö. Fast tyvärr verkar det slaska till sig redan nu, det börjar rinna från taken. Men om vi låtsas att det inte blir slask, vi låtsas att det blir tjocka snötäcken och att barnen börjar dra ut pulkor och göra snögubbar. Då är det drömlikt med snö. Kommer ihåg när jag gick från skolan en dag förförra vinter och det var tjocka snötäcken över alla buskar och träd och berg. Det var så tyst, så lugnt och fridfullt. Och ljust.

Nej, nu ska jag... Vad ska jag? Ingenting. Men jag har ingenting av värde att skriva, så jag surfar vidare nu.

Inga kommentarer: