06 november 2007

Önsketänkande.

LänkHär har vi ett b-igt kollage, där jag har klistrat in lite fina saker. Apelsinen representerar mitt tillfrisknande, jag vill inte bli supermegaförkyld som min kropp säger åt mig att bli. Klänningarna är jättefina, den bruna är mest allmänt fin och den ljusare är mer... Symboliserar mer kan man nog säga. Den är mjukare, sötare... Nåja, de är dyra som attans (Fendi och Iisli) så jag kan ju försöka slänga symboliken på ett litet billigare plagg.
Skorna är och förblir mina favoritskor. Och de kostade inte alls mycket, men nu finns de inte kvar på Gojane.com. Attans. Borde köpt dem, de var inte ens i läder.

Sängen kan ni ju gissa själva. Sova är inte min främsta koncentrationssvårighet just nu om man säger så. Men visst ser den mysig ut? Snodde bilden från emmas blogg. Hoppas hon inte blir rädd och tror att jag är en ful gubbe eller något.

Aja, nu ska jag försöka läsa. Förra gången slutade det med att jag somnade och sov i två timmar. Förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken tills mamma kommer hem åtminstone.

Inga kommentarer: