10 november 2007

Rockstars.

-Vad ska du göra ikväll då? Party like a rockstar, eller?
-Nä, inte direkt.

Och efter att min syster sa sådär så har jag blivit så fruktansvärt sugen på att dra ut och festa järnet. Okej, helt ärligt så har jag varit fruktansvärt sugen på det hela veckan. Men sen hade jag liksom vant mig vid tanken att det inte blir något av det. Så säger hon sådär och allt kommer tillbaka. Riktigt elakt.
Hänga hemma hos kompisar är det väl inget fel med, kan vara riktigt mysigt, men det är inte det högsta klimaxet man kan komma till efter en tråkig arbetsvecka, det är det inte. Speciellt inte efter en fredagskväll ensam hemma. Nej, nu blir jag riktigt frustrerad här. Jag som aldrig har varit någon värre festprisse... Vad är det som händer?

Aja, om det är någon som ska vara galet på och supa stenhårt så tänker jag ju inte tacka nej. Tänka sig. Bara jag inte blir sådär osexigt tonårsalkoholiserad som endel i min gymnasieklass. Då vill jag inte vara vän med mig själv.

Uppdatering: Nu blev det alkohol inblandad i hänget. Perfekt, allt går i rätt riktning.

Inga kommentarer: