14 december 2007

Frågor med svar.

Ålder: 19. Bra mellanålder. Eller dålig ibland, när man vill in på 21-ställe. Men oftast är det en fin ålder.
Bor: I min guldiga fåtölj (jag skämtar inte. När jag inte äter frukost, lagar middag eller sover så sitter jag i fåtöljen. Om jag somnar på dagen så sover jag oftast i fåtöljen också. Fruktansvärt bra är den).
Gör: Jobbar och sitter i guldfåtöljen mest hela tiden
Gillar: Fina kläder, bra sex och god mat. Och sprit.
Gillar inte: att spy, dåligt sex, äcklig mat, att bli besviken.
Stapelvara i garderoben: Saker i gråmelerad jearsey
Modehus: Balenciaga, prada.
Modekedja: H&M
Modetidning: Elle, speciellt med den nya layouten.
Läser annars: Stephen King. Alltid. Jag försöker bredda mig men det är som att försöka äta annan mat när man är sugen på falafel. Det. Går. Inte.
Lyssnar på: Rock. Mest AC/DC just nu.
Dricker: Fernet branca, tequila och vodka+sprite+massor av lime+is.
Äter: veganskt.
Färg: grått, lila, svart, rött... Sprit, musik, vänner, nya saker, musik igen, mat, sex, kyssar, leenden, treviga människor, komplimanger som är genomtänkta och snälla, min familj, Daddelson, Sture osv.
Doft: en ren pojke med ett stänk finfin parfym och jag faller (eller ja, blir kåt?)
Skor: Kängor eller högklackade.
Blir glad av: Sprit, musik, vänner, nya saker, musik igen, mat, sex, kyssar, leenden, treviga människor, komplimanger som är genomtänkta och snälla, min familj, Daddelson, Sture osv. Just nu är det Big Balls som roar mig.

Some balls are held for charity
And some for fancy dress
But when they're held for pleasure
They're the balls that I like best
My balls are always bouncing
To the left and to the right
It's my belief that my big balls
Should be held every night

Inga kommentarer: