20 december 2007

Skit.

Sitter och fixar biljetter till min resa över jul (ja, jag vet, ute i sista sekund, dumdumdum). Så hittade jag den perfekta resan, 18:00 på lördag, är framme 21:45 eller något sånt. Perfekt. Bokat och klart. Sen inser jag att resan är åt fel håll. Den går från Jönköping istället för till. Så nu får jag nöja mig med en bussresa på söndag morgon. Blä.

Dessutom är mitt kod-till-inloggningar-på-handelsbanken-kort borta. Spårlöst. Och återigen vill jag bara skrika. Högt. Jag behöver det där jävla korthelvetet. Men ingenstans, ingen-jävla-stans är det. Min teori är att min syster, som hela tiden sitter vid min dator och håller på, har tagit det utan att tänka sig för och nu slarvat bort det. Det skulle inte direkt vara förvånande.

Utöver den här skiten så satt hon vid min dator igår när jag kom hem, trots att jag bad mamma att säga att hon inte fick vara i mitt rum och trots att jag har sagt åt henne att fråga om hon ska låna min dator. Till saken hör att jag håller på med en julklapp till henne och när hon smet in i mitt rum igår låg den öppen för allmän beskådan. Så nu är en jävla massa arbete förgäves. Tack så jävla mycket. Nu har jag iallafall, i all min ilska, satt ett lösenord på datorn så hon inte ska kunna smita in och hålla på.

Jag vill inte ha folk snokande runt i närheten av mitt porr-stash, liksom!

(Nä.)

Inga kommentarer: