11 december 2007

Sömnproblem.

Jag kan inte sova. Helvetes jävla skit, jag kan inte sova och det stressar mig något oerhört. Jag och mamma skulle sätta upp min nya gardinstång tidigare idag men det visade sig att den var för kort och att jag därför måste köpa en ny imorgon. Tills dess har jag inga gardiner och det är rättså ljust i mitt rum (tji fick du, bo i stan va? Klart det är ljust, det är folk i stan. Folk som har ljust, gatulyktor, bilar, gud-vet-vad.). Dessutom sov jag förlänge imorse och kan därför inte somna nu. Attans jävla skit, jag ska upp sju imorn och tvätta. Jag vill sova. Sova! Jag hatar att rulla runt i sängen, trycka huvudet mot kudden och stöna. Inte ens stöna på det positiva sättet (även om jag faktiskt provade det (det är förstår inte just att bara stöna, utan att göra stön-provocerande aktiviteter, förstås) också. Det gjorde mig på bättre humör för en stund, men sen blev jag rastlös igen). Och nu sitter jag här. Datorn står på för att jag ska kunna fylla på min ipod med underbara fantastiska AC/DC imorn (visste ni att de i Australien kallas "Acca Dacca" ibland?) och jag kunde inte låta bli att skriva av mig lite. Förhoppningsvis hjälper det men jag hyser ingen större tilltro till det.

Jag är förresten ful just nu. Riktigt riktigt ful (och om ni inte tror mig så kan ni fråga alla de där hundra killarna på krogen som totalt missade min existens, eller så kan ni bara titta på mig). Det är så jävla irriterande, för jag skulle behöva vara o-ful nu, för jag är nedstämd. Jag vet, antagligen samband, men det är ju råpissigt. Om man är ledsen behöver man vara snygg så att man kan bli glad. Om man är ful så behöver man vara glad för att kunna överse med det faktum att man ser ut som en överkörd jag-vet-inte-vad. Men icke. Universum är inte så finurligt uppbyggt. Inte så hjälpsamt, inte så fint.
Nä, när man vill köra huvudet genom en tegelvägg av frustration, ilska och allmänt hormonstormande, då ska man till råga på allt se ut som att man redan gjort det. Tack så hemskt jävla mycket, idiot-universum. Tack. Roligt skämt.

LänkHon är iallafall inte ful.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Imorses när jag tittade mig i spegeln kunde jag nästan svära på att det var Nick Noltes mugshot som tittade tillbaka. Hur o-snyggt är inte det? Var dessutom precis innan jag skulle gå till jobbet. Men..men.. det var bara att le stort och bjuda på det.

Sanna sa...

Stackarn. Men nu fick du ju en naken tjej att titta på istället och det är ju alltid bra.

Jag tror bara att det var muffin-effekten, vad tror du?

Anonym sa...

Aa kanske det. :)
Muffin-effekten har vi pratat om innan va? Så det inte är ngn Stockholmsgrej vi lantbrukare inte förstår.

Tack för den HALVnakna tjejen. Jag gillar den bilden. Inte för att hon är naken (lr jo kanske.. lite..) den är bara riktigt fräck.

Om jag säger att vi måste ses innan 16:e Februari, men helst i år. Vad säger du då?

Jag återkommer med vem jag vaknar som imorgon. Frodo är en lågoddsare.